ԻՄ ՍԻՐԵԼԻ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿ

Սիրելի սովորողներ ներբեռնեք այս  նոր դասագիրքը…

17.12.2015թ
Պարապմունք 60.
4-1 դասարան

Խաղի հաղթող-Արման
Հետաքրքիր հարց- Կարինե, Գոռ

4-2 դասարան
Օրվա հերոս-Հայկ

Դասարանում:

Թվի կլորացումը

Կլոր տասնյակ-10, 30, 90, 70, 60, 40…

Կլոր հարյուրյակ-100, 200, 300…

Կլոր հազարյակ-1000. 2000

օրինակներ

13

Մոտ կլոր տասնյակ   10, 20

Ամենամոտ-10

41

Կլոր տասնյակ 40, 50

Ամենամոտ  40

56

Կլոր 50, 60

Ամենամոտ 60

55

Կլոր  50, 60

Ամենամոտ 60

85

Կլոր 90, 80

Ամենմոտ  90

95

90, 100

Ամենամոտ  100

126

Թվի կլորացում

130

140

Թվի կլորացում  140

Վարժ.  1

9, 11, 46,, 89,, 136, 2558, 2569

9-10

11-10

46-50
Շարունակել

Վարժ  2.

136

Կլոր հարյուր  100, 200

Ամենամոտ 100

269

200, 300

Ամենամոտ 300

Վ.-3
Կլորացնել հարյուրյակը

256, 456, 899, 145, 268, 111, 222, 333, 444

 

Տանը:
1.Հին դասագրքից /վարդագույն կազմ/ Վարժ.482 ա, բ,488
2.Կլորացրու մինչև տասնյակը 243, 238,346440,  96302
3.Կլորացրու մինչև հարյուրյակ12005,999, 2688
Լրացուցիչ:  490 ա



































16.12.2015

Պարապմունք՝ 59
Պարապմունք  58-ը ուղարկել  Հարություն Հարությունյանը,Արտյոմ Յակևլևը, ապրե՛ք տղաներ


 1. Առաջադրանք  նոր դասագրքից: Համար՝  50, 52, 53


Լրացուցիչ: Նոր դասագրքից՝  51:



15.12.2015

Պարապմունք՝ 58
Պարապմունք  57-ը ուղարկել  Հարություն Հարությունյանը, կեցցե՛ս:


1. Գծի՛ր  ուղղանկյուն,  որի պարագիծը  լինի 20 սմ: Քանի՞ այդպիսի ուղղանկյուն կարող ես  գծել: Նշիր կողմերը…

 2. Առաջադրանք  նոր դասագրքից: Համար՝  28, 29, 33 35:

Լրացուցիչ: Տոնածառից կախված են 7 սպիտակ, 9 կարմիր խաղալիք: Ամենաքիչը քանի՞  խաղալիք պետք է տոնածառից վերցնել, որ  տոնածառին մնա միայն կարմիր խաղալիք:


14.12.2015
Պարապմունք՝ 57

Առաջադրանքներ նոր դասագրքից , համար18, 20, 24, 25

Լրացուցիչ:  Նոր դասագրքից,  վարժ  26


10.12.2015

Պարապմունք 56.
Սիրելի սովորողներ ներբեռնեք այս դասագիրքը…

Առաջադրանքներ նոր դասագրքից ,  համար՝ 2, 3, 5, 9, 10, 12,
/ Առջևում ունեք չորս օր, շատ չէ/:

Լրացուցիչ:  Նոր դասագրքից,  վարժ.`   13




09.12.2015

Պարապմունք 55.

1.Գծի՛ր ուղղանկյուն,որի պարագիծը 100սմ է,իսկ լայնությունը 17սմ:Գտի՛ր ուղղանկյան  երկարությունը և մակերեսը:

2.Գծի՛ր  ուղղանկյուն,որի երկարությունը հավասար լինի 15 սմ, իսկ լայնությունը 5 անգամ փոքր ,քան երկարությունը:Հաշվի՛րուղղանկյան պարագիծը, մակերեսը:

Թիվը ներկայացրու կարգային գումարելիների տեսքով.

3.

102=1×100+0x10+2×1

315=

1758=

56400=

1092=

3015=

400005=

4.

Կատարի՛ր  գործողությունները

90կմ+234կմ+210կմ=

30կմ+352կմ+170կմ=

6կմ420մ+3կմ200մ=

7կմ700մ+300մ=

8կմ 200մ+800մ=

5.Հաշվի՛ր օգտագործելով տեղափոխական օրենքը.

123+34+77=123+77+34=200+34=234

234+250+16=234+16+250=

145+160+255=

345+248+155=

1260+134+740=

796+200+4+450=

750+2807+880+250=

08.12.2015

Պարապմունք 54.

Աշխատում ենք հեռավար:
 Սիրելի սովորղներ,   այս աշխատանքը տեղադրեք  ձեր բլոգում :

1.Գտի’ր քառակուսու  կողմը, եթե պարագիծը  888 սմ է:
2.Գտի’ր ուղղանկյան կողմերը, եթե մի կողը 20 սմ է,  իսկ պարագիծը 100սմ է:

3.Հաշվիր՝ 
245×13
101×123
246×109
24500:50
2457: 3
898005:5
6250:50

4.Գտիր արժեքը՝

510:17+24×38-80:4=

(510:17+24)x38-80:4=

78×29+6573:313-408

5.Երեք հաջորդական թվերի գումարը 243 է: Գտի՛ր այդ թվերը:

Լրացուցիչ:

Ուղղանկյան երկարությունը 84 մ է, որը 4 անգամ մեծ է լայնությունից: Գտի՛ր ուղղանկյան մակերեսը:




         

07.12.2015

Պարապմունք 53.

Հարցերի քննարկում:

 

Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի չորրորդ   խնդիրը:

Ֆուտբոլային թիմը երեք խաղում երեք գնակ էր խփել հակառակորդների դարպասը և մեկը ընդունել սեփական դարպասը: Հայտնի է, որ խաղերից մեկը հաղթել էր, մեկը ոչ ոքի էր արել և երրորդը պարտվել էր: Գտեք, թե ինչ հաշվով էր ավարտվել խաղերից յուրաքանչյուրը:

Առաջադրանքներ՝  414, 423, 426, 427

Լրացուցիչ:  431

03.12.2015

Պարապմունք 52.

Հարցերի քննարկում:

 

Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի երրորդ  խնդիրը:

Դարակի գաղտնագիրը երկնիշ թիվ է: Սեդրակը մոռացել է դա, բայց հիշում է, որ եթե թվի թվանշանների գումարին ավելացնենք նրանց արտադրյալը, կստացվի գաղտնագիրը: Գտեք բոլոր հնարավոր տաբերակները:

Առաջադրանքներ՝  403-412

Լրացուցիչ: Քանի՞ թիվ կա 23  և  37 թվերի միջև:

02.12.2015

4-1 դասարան

Ակտիվ է եղել՝ Վահան, Ալինա, Տիգրան, Արման

Աճ  է  զգացվում՝  Հարութ

4-2 դասարան

Ակտիվ են եղել՝ Արշակ, Արտաշես 

Աճ է զգացվում՝  Վաչե, Էրիկա 

4-1 դասարան:

Լավագույն աշխատողներ՝  Վահան, Հայկ
Ակտիվ են եղել՝ Վռամ, Էրիկա, Արտաշես, Անահիտ
Ուշադիր է եղել՝  Մուշեղ

 

Պարապմունք 51.

Հարցերի քննարկում:

Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի երրորդ  խնդիրը:
Դարակի գաղտնագիրը երկնիշ թիվ է: Սեդրակը մոռացել է դա, բայց հիշում է, որ եթե թվի թվանշանների գումարին ավելացնենք նրանց արտադրյալը, կստացվի գաղտնագիրը: Գտեք բոլոր հնարավոր տաբերակները:
Թեմա՝ Անհայտ բաժանարարի գտնելը:
Առաջադրանքներ՝   384, 385,388, 389, 392, 393:
Լրացուցիչ:Առաջադրանք ` 395:

01.12.2015

Պարապմունք 50.

4-1 դասարան
Լավագույն աշխատողներ՝ Ալեն, Արման, Մառա, Կարինե, Վահան, Հայկ
Ակտիվ են եղել՝ Րաֆֆի,Մարգարիտ, Ալինա 
Աճ է զգացվում՝ Արտ, Արտյոմ, 

4-1 դասարան:

Լավագույն աշխատողներ՝  Վահան, Հայկ
Ակտիվ են եղել՝ Վռամ, Էրիկա, Արտաշես, Անահիտ
Ուշադիր է եղել՝  Մուշեղ

Հարցերի քննարկում:

Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի երկրորդ  խնդիրը:
Առաջադրանքներ գրքից՝ 373, 374, 375,381, 382:
Գծիր այնպիսի ուղղանկյուն, որի մակերեսը լինի 18:
Լրացուցիչ: Առաջադրանք՝ 379

 

3 0.11.2015

Պարապմունք՝  49:

4-2 դասարան

Մաթ. խաղ, հաղթող՝ Վահան


Հարցերի քննարկում:

Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի առաջին խնդիրը:

Բաժանում, բաժանման ստուգումը:

Օրինակներ՝

7840:35=

8303: 23=

64604:62=

75025:25=

Առաջադրանք՝  332, 333, 370, 371

Լրացուցիչ:
Զամբյուղում եղած նարինջների քանակը 70-ից փոքր է: Նարինջները հնարավոր է հավասար բաժանել2, 3, կամ  5 երեխաների, բայց հնարավոր չէ բաժանել 4 երեխայի: Քանի՞  նարինջ կա զամբյուղում:

Ինքնաստուգում  5-ի արդյունքները

 

4-2 դասարան


  1. Վիգեն Հովակիմյան-9
  2. Հայկ Արշակյան-10
  3. Նախշիկյան Արտաշես-9
  4. Էրիկա Նահապետյան-6
  5. Արշակ Առուստամյան-9
  6. Բրուտյան Տիգրան-7
  7. Վռամ Բաբայան-8
  8. Լևոն Ղալամքարյան-9
  9. Հրաչ Ղալամքարյան-9
  10. Ռուբեն  Մովսիսյան-9
  11. Էլեն կարապետյան-8
  12. Գևորգ Հովհաննիսյան-
  13. Վահան Մանուչարյան-9
  14. Անահիտ Հովսեփյան-7
  15. Նարեկ Գրիգորյան-8
  16. Մարի Գասպարյան-5
  17. Արայիկ Դարբինյան-7
  18. Մուշեղ Պապիկյան- 7
  19. Գագիկ Ոսկանյան-7
  20. Գայանե Սաֆարյան-Չի գրել
  21. Գայանե Համբարձումյան-Չի գրել
  22. Վաչե-4
  23. Գարեգին-կիսատ է գրված


4-1 դասարան


  1. Մկրտչյան Մառա-10
  2. Արտյոմ Յակովլև-9
  3. Մեղրյան Ալեքս-9
  4. Ալինա Արզումանյան-9
  5. Էրիկ Մնացականյան-8
  6. Ներսիսյան Արման-9
  7. Գոմցյան Կարինե-9
  8. Նինա Մկրտչյան -8
  9. Այվազյան Տիգրան-8
  10. Ջանիկյան Արթենի-8
  11. Ալեն Կակոյան-9
  12. Րաֆֆի Մուրադյան-կիսատ է
  13. Այվազյան Տիգրան-կիսատ է
  14. Ավետիսյան Հակոբ-6
  15. Հարութ Հարությունյան-7
  16. Սամվել Թադևոսյան-6-
  17. ՍաթենիկՍահակյան-7
  18. Մարգարիտա Պետրոսյան-9
  19. Մարտիրոսյան Գագիկ- 6
  20. Գոռ Մուրադյան-7
  21. Տեր-Թևոսյան  Գևորգ-9
  22. Շուշան Փաշինյան-7+
  23. Սմբատ-7
  24. Արտյոմ Զաքարյան-7

26.11.2015

Պարապմունք 48.

Սխալների ուղղում:

Աշխատանք դասագրքից` 316,320,328

Հաշվի՛ր

48×32=       15×89=                69×10=                256×16=       301×156=

256:4=       1008:4=              2016:4=               30136:4=     5812:4=

3612:12=       5805:15=          9018:18=               7212:12=

Լրացուցիչ:

1 և 0 թվանշաններով  կազմի՛ր այնպիսի թիվ, որ այն բաժանվի և՛ 3-ի , և՛ 4-ի:

25.11.2015

Պարապմունք  47.

Ինքնաստուգում 5.

1.Գրի՛ր հետևյալ թվերի նախորդը և հաջորդը՝

                      201

                      1099

                      30000

2.Հետևյալ թվերը  ներկայացրու՛ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով՝ 

2601=

34009=

909081=

  1. Քառակուսու պարագիծը 800 մ է: Գտի՛ր քառակուսու կողմը և մակերեսը:
  1. Ուղղանկյան մի կողմը 2 սմ է, իսկ  մյուսը՝  տաս անգամ երկար է: Գտի՛ր ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը:
  1. Գտի՛ր օրինաչափությունը և լրացրու՝

______, 230, 210, 190, ___

6.Հաշվի՛ր հարցերով՝   

45x(792:11+888):360=
1.
2.
3.
4.

7.Արտահայտի’ր նշված միավորով՝

13 տ=           կգ

100 ց=           կգ

25 կմ=          մ

  1. Հաշվի’ր.

4x9x11x0=

  1. Հաշվի՛ր.

53460:40=

  1.  Երկու դարակներում միասին կա 145 գիրք: Մի դարակում 15 գիրք   ավելի  շատ կա  քան մյուսում: Յուրաքանչյուր դարակում քանի՞ գիրք կա:

24.11.2015

Պարապմունք 46.

Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանքներ:

1.Գծի՛ր ուղղանկյուն,որի երկարությունը հավասար ՝ 12սմ,իսկ լայնությունը ՝   3 անգամ  փոքր,  քան երկարությունը:Հաշվի՛ր ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը:

2.Հաշվի՛ր  ուղղանկյան պարագիծն ու մակերեսը,եթե նրա երկարությունը 17 սմ է,իսկ լայնությունը 9 անգամ երկար է:

3.Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը ,եթե a=525

a  x 4-125=

a   x9+2500=

9250-a  x 6=

4.Հաշվի՛ր՝ օգտագործելով գումարման տեղափոխական օրենքը.

493+600+7+3000=

596+5500+4+4500=

750+28000+2000+250=

375+254+60+25+312=

Լրացուցիչ: Անին մեծ  է Կարինեից և Արամից:Սոնան մեծ է Արամից, բայց փոքր է Կարինեից: Աննան մեծ  է Անիից:

Գրի՛ր անունները նվազման կարգով:

Հիշեցում: Վաղը գրելու ենք ինքնստուգում:

Թեմաներն են՝ պարագիծ, մակերես, գործողություններ բազմանիշ թվերով:

23.11.2015

Պարապմունք 45.

4-1 դաս.

Ակտիվ է եղել-Կակոյան Ալեն

4-2 դաս.

Ակտիվ են եղել-Հայկ, Անահիտ, Արշակ, Վռամ, Վահան, Էլեն

Բանավոր հաշվարկ

Հաղթող-Արշակ
Հարցերի քննարկում:

Նոր թեմա՝

Քառակուսի, ուղղանկյուն,  պարագիծ, մակերես

                                      

Քառակուսին այն  երկրաչափական պատկերն է ,որն ունի չորս հավասար կողմ և չորս  հավասար անկյուն:Քառակուսուգագաթները ( անկյունները) նշանակում ենք լատիներեն այբուբենի մեծատառերով, օրինակ՝ A,B,C,D,…:Քառակուսու կողմերըկլինեն` AB,BC,CD,AD:

Քառակուսու պարագիծը նշանակում ենք P- տառով,որն հավասար է քառակուսու բոլոր կողմերի  գումարին.

P=AB+BC+CD+AD

Քառակուսու  մակերեսը նշակում ենք  S- տառով  և այն հավասար է լայնության և երկարության արտադրյալին.

S=ABxCD

Օրինակ՝

Քառակուսու կողմը  5սմ է:Գտի՛ր քառակուսու պարագիծը և մակերեսը:

AB=5սմ

AB=BC=CD=AD=5սմ

P-?, S-?

P=AB+BC+CD+AD=5սմ+5սմ+5սմ+5սմ+5սմ=20(սմ)

S=ABxCD=5սմx5սմ=25 (քառ.սմ)

Պատ՝ 20սմ, 25 քառ.սմ

Առաջադրանքներ:

1.Գծի՛ր քառակուսի այնպես, որ կողմը հավասար լինի  13սմ:Հաշվի՛ր  քառակուսու պարագիծը և մակերեսը:

2.

Գծի՛ր  ուղղանկյուն,որի երկարությունը հավասար լինի 12սմ, իսկ լայնությունը՝ 7սմ:Հաշվի՛ր  ուղղանկյան պարագիծը ևմակերեսը:

3.

Գծի՛ր  ուղղանկյուն,որի երկարությունը հավասար լինի 8սմ, իսկ լայնությունը՝ 3 անգամ երկար է,քան երկարությունը:Հաշվի՛ր ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը:

4..

Հաշվի՛ր.

5×100+4×20-250=

3×120+36:4+16×5-130=

(320+160-400):2+88:4=

Լրացուցիչ: Հաշվիր դասասենյակի մակերեսը և պարագիծը, եթե՝  երկարությունը՝ 10 մ է, իսկ լայնություն՝ 8 մ:

21.11.2015 Շաբաթ

Պարապմունք 44:

1.Հաշվի’ր /հարցերով/


1.1258+(324:4+32×15)x3=

  1. Գտիր     50523 և 1249 թվերի գումարը

                     309100  և 1685 թվերի տարբերությունը

                           2346 և 24 թվերի արտադրյալը

3.Արտահայտի՛ր նշված միավորով.

20մմ=      սմ

54սմ=      դմ  սմ

76դմ=       սմ

3467մ=      կմ   մ

500մմ=      սմ

540սմ=     մ  սմ

4.Երկու թվերի գումարը 2410 է:  Երկրորդ թիվը 520-ով մեծ է առաջինից:

Որո՞նք են այդ թվերը:

5.Մեսրոպ մաշտոցն ծնվել է 362 թվականին:Այս տարի Մեսրոպ Մաշտոցի ծննդյան ո՞ր   տարին է   լրանում :

19.11.2015

Պարապմունք 43:

Դասարաանային  աշխատանք՝

1.Բնութագրի՛ր  4656 թիվը.

1.Քանի՞  նիշ ունի ։

2.Քանի՞ իրարից տարբեր թվանշանով է գրված:

3.Քանի՞ հազարյակ է պարունակում։

4.Քանի՞   միավոր է պարունակում:
5. Գտի՛ր այդ թվի հաջորդը:
6.Գտի՛ր այդ թվի նախորդը:
7. Ներկայացրո՛ւ կարգային գումարելիների գումարի տեքով:

2.Հաշվի՛ր և ստուգիր .

1. 34509+45600
2. 3020-921=

3.Հաշվիր՝
12×21
309×34
214×451
609090: 3

4. Երկու դարակում միասին կա 1450  գիրք: Առաջին դարակում գրքերի թիվը 150 -ով շատ է, քան մյուս դարակում:  Քանի՞ գիրք կա յուրաքանչյուր դարակում:

5.  Գտիր բաց թողած թիվը և ստուգիր:

 * + 1340= 4040

123+* =900

5699-* =5000

*-343=3000

18.11.2015

Պարապմունք 42

Մաթ. խաղի հաղթող՝ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ ՌՈՒԲԵՆ

  • Հարցերի քննարկում:
  • Բանավոր հաշվարկ:

Առաջադրանք դասագրքից՝ 291, 292 ա. 288, 307
Լրացուցիչ- Դասագրքից  համար՝ 307

17.11.2015

Պարապմունք 41

  • Հարցերի քննարկում:
  • Բանավոր հաշվարկ:
  • Լուծում ենք ֆլեշմոբյան 9-րդ   խնդիրը՝
  • 9. Պատկերը այնպես ներկեք, որ հարևան (ընդհանուր գիծ ունեցող) ցանկացած երկու մասերը տարբեր գույնի լինեն: Ամենաքիչը քանի՞ գույն պետք կլինի:

Թեմա՝  Բազմանիշ թվի բազմապատկումը եռանիշ  թվով:

Առաջադրանք՝ 285, 286,:

Լրացուցիչ:

Լրացուցիչ: Ունենք 9 մետաղադրամ, որոնք տեսքից չեն տարբերվում: Դրանցից մեկը կեղծ է, այսինքն թեթև է: Ինչպե՞ս  նժարավոր կշեռքով երկու կշռումով որոշել, որ մետաղադրամն է կեղծ:

16.11.2015

Պարապմունք 40

4-1 դաս.

Ակտիվ են եղել-Մառա, Կարինե, Ալեն

4-2 դաս.

Ակտիվ են եղել-Ռուբեն, Վռամ, Արշակ, Հայկ, Էլեն, Վիգեն

 

  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
  3. Լուծում ենք ֆլեշմոբյան տասերորդ  խնդիրը՝

 Գոռը և Հրաչը որոշում են մեղր ուտել: Գոռը 600 գ մեղրը մենակ ուտում է 6 րոպեում, իսկ Հրաչը 600 գ մեղրը մենակ ուտում է 2 անգամ արագ: Քանի՞ րոպում Գոռը և Հրաչը երկուսով կուտեն 600 գ մեղրը, եթե նրանք ուտեն միաժամանակ:

4. Առաջադրանք դասագրքից `271,  263:

Լրացուցիչ:
1. Ունենք երեք քարտ, որոնց վրա գրված է 0, 1, 2, թվանշանները:
Քանի երկնիշ թիվ կարող ես կազմել:և 

2.  Կռահիր օրինաչափությունը  և շարունակիր՝  1, 4, 9, 16, …




Շաբաթ  /Պարապմունք 39/

Խնդիրը լուծիր գծագրով:

1.Անին,  Սոնան միասին ունեն 315 գիրք: Սոնան ուներ   35- ով շատ  գիրք քան Անին: Յուրաքանչյուրը քանի՞ գիրք ունի:

  1. Արջն  և առյուծը միասին կշռում են   780 կգ: Արջը 80կգ-ով թեթև է առյուծից: Յուրաքանչյուրն քանի՞ կիլոգրամ է:
  1. Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը՝

/ ուշադրություն.     գտնել 45  և 20  թվերի արտադրյալը , նշանակում է հաշվել 45×20

                                   գտնել 45  և 20  թվերի տարբերությունը , նշանակում է հաշվել 45-20

                                   գտնել 45  և 20  թվերի քանորդը, նշանաակում է հաշվել 50:25

                                    գտնել 45  և 20  թվերի գումարը , նշանակում է հաշվել 45+20

  1. 130 և 10  թվերի քանորդը
  2. 165 և 31 թվերի արտադրյալը
  3. 104 և 14 թվերի արտադրյալը
  4. 300 և 15 թվերի քանորդը
  5. 1005 և 2001 թվերի գումարը
  6. 2014 և 30 թվերի արտադրյալը
  7. 801 և 169 թվերի տարբերությունը
  8. 9988 և 11 թվերի քանորդը
  9. 2360 և 10  թվերի արտադրյալը
  10. 62 և 2 թվերի քանորդը
  11. 86 և 2 թվերի քանորդը
  12. 123և 3 թվերի քանորդը
  13. 20500 և 5 թվերի քանորդը
  14. 164 և 4 թվերի քանորդը
  15. 1407 և 7 թվերի քանորդը

12.11.2015

Պարապմունք 38

  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
  3. Լուծում ենք ֆլեշմոբյան յոթերորդ խնդիրը՝

Արմինեն գումարել է ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 20 սմ: Վարդանն էլ է գումարել այդ ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 22 սմ (գործողություններ կատարելիս չեն սխալվել): Գտեք այդ ուղղանկյան պարագիծը:

Առաջադրանքներ դասագրքից՝    229:
Այօր հայերենի ֆլեշմոբն է, տնային առաջադրանք չունենք:

11.11.2015

Պարապմունք 37.

4-2 դաս.

Բանավոր հաշվարկ մրցույթ

Առաջին տեղ-Ռուբեն, Անահիտ

Երկրորդ տեղ-Արտաշես

4-1 դաս.

Խնդիրն առաջինն է լուծել-Գ. Կարինե

 

  1. Բանավոր հաշվարկ:
  2. Հարցերի քննարկում:
  3. Լուծում ենք ֆլեշմոբյան վեցերորդ խնդիրը՝ Ունենք 3 փակ կողպեք և 3 բանալի: Յուրաքանչյուր բանալի միայն մեկ կողպեք է բացում: Ամենաքիչը քանի՞ փորձ պետք է անենք, որպեսզի հաստատ գտնենք յուրաքանչյուր կողպեքի բանալին:

Թեմա՝ Հանման ստուգումը գումարումով:

Առաջադրանքներ՝ 270,241, 242, 


.    4. Ընտրի՛ր չորս  պատասխաններից այն, որն արտահայտում է կիլոգրամներով ՝       

                                             3 տ 7 ց   8 կգը:

1) 3078 կգ

2) 3708 կգ

3) 3780 կգ

4) 3807 կգ

5. Կատարիր բաժանումը

 441:3=                         2665:13=                            9152:416=

225:15=                      5208:24=                            23616:24=

  1. Գտի՛րթե քանի՞ անգամ է 350 մեծ 5-ից:

    Լրացուցիչ: Առաջադրանք՝ 236: 

10.11.2015


Պարապմունք 36.

  1. Բանավոր հաշվարկ:
  2. Հարցերի քննարկում:
  3. Լուծում ենք Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի հինգերորդ խնդիրը՝ Երեք գույնի գնդակ կա՝ կանաչ, կապույտ, կարմիր: Կարմիրները և կապույտները միասին 3-ն են, կարմիրները և կանաչները՝ 4-ը, իսկ կապույտները և կանաչները՝ 5-ը: Ո՞ր գույնից քանի՞ գնդակ կա:
  1. Թեմա՝  Գումարման ստուգումը հանումով

Առաջադրանքներ՝ 225, 226, 227:
Լրացուցիչ:


09.11.2015

Պարապմունք 35.

4-2  դաս.

Ամենաուշադիր-Լևոն

Լրացուցիչ առաջադրանքն առաջինն  է լուծել-Արշակ Ա.

4-1 դաս.

Հետաքրքիր խնդիր-Ալեն

Մաթեմատիկական խաղ-մրցույթ

1-ին տեղ- Մառա

2-րդ տեղ- Նինա, Կարինե

3-րդ տեղ-Նորա, Շուշան, Ալինա

  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Սխալների ուղղում:
  3. Լուծում ենք Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի հինգերորդ խնդիրը՝ Երեք գույնի գնդակ կա՝ կանաչ, կապույտ, կարմիր: Կարմիրները և կապույտները միասին 3-ն են, կարմիրները և կանաչները՝ 4-ը, իսկ կապույտները և կանաչները՝ 5-ը: Ո՞ր գույնից քանի՞ գնդակ կա:
  4. Քննարկում / Մխիթար Սեբաստացի օրերին ընդառաջ/-   Կառուցում ենք Թվային տոհմածառ-Ես Սեբաստացի  եմ..
  5. Հաշվի՛ր

860:2

120120:6

60060:30

9000090:2

15045:5

2525:5

620980:5

123123:3

1000100:5

Լրացուցիչ:

Աստղանիշը փոխարինի՛ր գործողության նշանով և դի՛ր փակագծեր այնպես,որ ստացվի ճիշտ հավասարություն:

ա)29*11*17*7=4                                բ)6*2*10*13=2                                      գ )  23*5*21*7=8

05.11.2015

Պարապմունք 34

  1. Ինքնաստուգում #4-ը  տեղադրել բլոգում:

2.Դ ու՛րս  գրի՛ր այն թվանշանները,որոնք գրված են հետևյալ թվերի հարյուրավորների կարգում/ տես օրինակը/

735- 7

196

5016

302

28444

3.Հետևյալ թվերը գրի՛ առ կարգային գումարելիների  գումարի տեսքով /տես օրինակը/

ա)3893= 3×1000+8×100+9×10+3×1

բ)104=

գ) 45004=

դ)800006=

ե)671000=

4.737 թիվը 210-ով փոքր է մեկ ուրիշ թվից: Գտի՛ր այդ թիվը:

5.Քանի՞ երկնիշ թիվ կա  67-Ի և 79 թվերի միջև:

6.

Մի դպրոցում կա 321 աշակերտ,իսկ մյուսում՝ երկու անգամ ավելի: Երկրորդ դպրոցում որքանո՞վ ավելի աշակերտ կա,քանառաջինում:Ընդամենը քանի՞ աշակերտ կա երկու դպրոցներում:

Ինքնաստուգում  #4  -արդյունքները

4-2 դասարան

  1. Վիգեն Հովակիմյան-10
  2. Հայկ Արշակյան-9
  3. Նախշիկյան Արտաշես-7+
  4. Էրիկա Նահապետյան-6
  5. Արշակ Առուստամյան-8
  6. Բրուտյան Տիգրան-8
  7. Վռամ Բաբայան-7
  8. Լևոն Ղալամքարյան-7
  9. Հրաչ Ղալամքարյան-8
  10. Ռուբեն  Մովսիսյան-8+
  11. Էլեն կարապետյան-7
  12. Գևորգ Հովհաննիսյան-8
  13. Վահան Մանուչարյան-
  14. Անահիտ Հովսեփյան-8
  15. Նարեկ Գրիգորյան-7
  16. Մարի Գասպարյան-5
  17. Արայիկ Դարբինյան-6
  18. Մուշեղ Պապիկյան- աշխատանքը չի հանձնել
  19. Գագիկ Ոսկանյան-7
  20. Գայանե Սաֆարյան-Չի գրել
  21. Գայանե Համբարձումյան-կիսատ է
  22. Վաչե-կիսատ է գրված
  23. Տիգրան-կիսատ է գրված
  24. Գարեգին-աշխատանքը չի հանձնել


4-1 դասարան


  1. Արտյոմ Յակովլև-8+
  2. Մեղրյան Ալեքս-9
  3. Ալինա Արզումանյան-9
  4. Նինա Մկրտչյան -9
  5. Ջանիկյան Արթենի-8
  6. Ալեն Կակոյան-8+
  7. Րաֆֆի Մուրադյան-8-
  8. Այվազյան Տիգրան-8+
  9. Ավետիսյան Հակոբ-7
  10. Հարութ Հարությունյան-7
  11. Սամվել Թադևոսյան-6-
  12. ՍաթենիկՍահակյան-լրացրու
  13. Մարգարիտա Պետրոսյան-լրացրու
  14. Մարտիրոսյան Գագիկ- լրացրու
  15. Գոռ Մուրադյան-7+
  16. Շուշան Փաշինյան-7+
  17.  






Ինքնաստուգում #4

2կգ=   գ

14ց=    կգ

6տ=   կգ=       գ

11կմ=        մ

2դմ=         սմ

130մմ=    սմ

4շաբաթ=   օր

Հաշվիր հարցերով

190×10+(243624:6-46)=

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  

Մառան, Նինան, Նորան միասին  ունեն 6220 դրամ:  Նինայի գումարը Մառայի գումարից   60 դրամով ավել է, իսկ Նորայինը՝ 160 դր.-ով:Որքա՞ն գումար ունի Նինան:

Համառոտագրիր /հատվածներով/

Լուծում՝

Պատասխան՝

4.Գրիր հաջորդը և նախորդը:

6090

1.000.000

 96999

  1. 420000-ից  հանիր 600-ի և 700-ի արտադրյալը:

04.11.2015

Պարապմունք 33.
4-1 դաս.
 Խնդիրն առաջինն է լուծել — Կարինե, Րաֆֆի

4-2 դաս.

Մաթ.  խաղի հաղթողներ- Էլեն, Լևոն
Խնդիրն առաջինն է լուծել — Վռամ, Ինգա, Հայկ,Էլեն,  

1.Հարցերի քննարկում:


2.Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի 4-րդ    խնդիրը՝
     Հաշվեք 98 – 97 + 96 – 95 +… + 2 – 1 արտահայտության արժեքը:
 3.Առաջադրանք՝ 203, 185 բ/լուծել գծագրով/

4.

5. Հաշվիր՝

10 x20 + 30×40 +50×60 +70×80 + 90000=


Լրացուցիչ՝



03.11.2015
Պարապմունք 32.

4-2 դաս.
Ակտիվ են եղել- Վիգեն, Հայկ
Ամենահարցասեր-Լևոն

4-1 դաս.
Ակտիվ են եղել-Կարինե, Ալեն, Մառա



Հարցերի քննարկում:

Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի երրորդ   խնդիրը՝
3. Քանի՞ եղանակով է հնարավոր 3 տղայի և 2 աղջկա շարք կանգնեցնել այնպես, որ միևնույն սեռի երեխաներ իրար կողքի չլինեն:

Թեմա՝ Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը:
Առաջադրանքներ. 180, 182:

Լրացուցիչ:







02.11.2015
Պարապմունք 31.

Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի երկրորդ  խնդիրը՝
2.Եթե ուղղի վրա 6 կետ նշենք, քանի՞ հատված կստացվի:

Թեմա՝  Գումարման տեղափոխական հատկությունը
Գումարելիների տեղերը փոխելիս գումարը չի փոխվում:
Թեմա՝  Արտադրիչների տեղափոխական հատկությունը
Արտադրիչների տեղերը փոխելիս արտադրյալը չի փոխվում:

Աշխատանք դասագրքից՝ 94, 95, 112, 113:

Լրացուցիչ:

4-2

Բանավոր մաթ. խաղ- հաղթող՝ Ջանո,

Ակտիվ են եղել՝ Հայկ, Վռամ, Էրիկա, Արշակ

29.10.2015
Պարապմունք 30

Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի առաջին խնդիրը՝

Գտեք այն ամենափոքր թիվը, որը երկուսի բաժանելիս ստացվում է 1 մնացորդ, 3-ի բաժանելիս`1 մնացորդ, 4-ի բաժանելիս` 1 մնացորդ, իսկ 5-ի բաժանվում է առանց մնացորդի:

Աշխատանք դասագրքից, համարներ՝     164, 165, 194, 208:

Լրացուցիչ.: Համար 171

Լավ են աշխատել-4-1 դաս.
Արման Ներսիսյան/հեռավար/
Հակոբ, Ալեն, Հարութ, Էրիկ

Լավ են աշխատել-4-2 դաս.
Էլեն, Վաչե, Արշակ

28.10.2015
Պարապմունք 29

Չենք մոռանում  մասնակցել մաթեմատիկական ֆլեշմոբին:

1.Բանավոր հաշվարկ:

2.Նախորդ օրվա հարցերի քննարկում, Վարժ. 159 ա

  1. Երկարության չափման միավորները-պրեզենտացիայի դիտում:
    4.Արտահայտի՛ր մետրերով՝

5կմ=

3 կմ235 մ=

31կմ 16մ=

40 կմ4 մ=

  1. Արտահայտի՛ր սանտիմետրերով ․

5մ=

5դմ=

45մ 7սմ=

6մ 6դմ 6սմ=

6.Արտահայտի՛ր միլիմետրերով․

15սմ=

27մ=

1սմ 6մմ=

1մ 1սմ 6մմ=

Դասարանում  ամենաարագ աշխատողները
1-Ին տեղ             Էրիկ 4-1դ., Լևոն 4-2 դաս,
2-րդ տեղ              Ալեն 4-1դ.
Աճ  է նկատվում- Գագիկ  4-1, Վռամ 4-2 դաս.

27.10.2015
Պարապմունք 28

  • Քննարկում ենք աշնանային արձակուրդի առաջադրանքները  / 1-5/
  • Թեմա՝  Երկարության չափման միավորները:
  • Աշխատանք դասագրքից. համար՝ 48, 159:
  • Կատարիր չափումներ: Չափի՛ր սեղանի երկարությունը, լայնությունը:
  • Չափի՛ր գրքի երկարությունը, լայնությունը:
  • Չափիր սենյակի հատակի երկարությունը, լայնությունը:

Չափումներ դասարանում

1-Ին տեղ-Ջանիբեկ
2-րդ տեղ-Վահան
3-րդ տեղ- Մուշեղ

26.10.2015
Պարապմունք 27

  1. Քննարկում ենք   ինքնաստուգում #3-ի առաջադրանքները:
  2. Առաջադրանքներ դասագրքից,  համար՝ 150ա, 151ա:
  3. Լրացուցիչ: Ավարտի՛ր   150, 151 առաջադրանքները:

Ինքնաստուգում #3

4-2 դասարան

4-1 դաս.

Ուսումնական շաբաթ

1.Դու՛րս  գրի՛ր այն թվանշանները, որոնք գրված են հետևյալ թվերի հարյուրավորների կարգում.

835,

196,

5216,

30672

2.

Հետևյալ թվերը գրի՛ առ կարգային գումարելիների  գումարի տեսքով:

ա)3893=

բ)104=

գ) 45004=

դ)87806=

ե)67100=

3.

Հաշվիր գումարը՝

123+23456

1090+34

234567+1009

23+121210

4.

Գտի՛ր 1-ից մինչև 10 թվերի գումարը:Գտի՛ր հաշվման հարմար (հեշտ) եղանակ:

5.

637 թիվը 210-ով փոքր է մի ուրիշ թվից: Գտիր  այդ թիվը:

6.

Քանի՞ երկնիշ թիվ կա,որոնց գրառման մեջ՝

ա) 1-ը առաջին թվանշանն է

բ)7-ը վերջին թվանշանն է:

7.

Մի դպրոցում կա 217 աշակերտ,իսկ մյուսում՝ երկու անգամ ավելի:Երկրորդ դպրոցում որքանո՞վ ավելի աշակերտ կա,քանառաջինում:ընդամենը քանի՞ աշակերտ կա երկու դպրոցներում:

8.

Թվանշաններով գրի՛ր հետևյալ թվերը.

ա)հարյուր երեսուներկու հազար ինը

բ) երեք միլիոն երկու

գ) վեց հարյուր երկու հազար  հիսունութ

դ) երկու միլիոն  քառասունյոթ

9.

Երեք ժամում կառքն անցավ 65 կմ:Առաջին ժամում այն անցավ 25 կմ, երկրորդում՝ 4 կմ-ով պակաս:Քանի՞ կիլոմետր անցավկառքը երրորդ ժամում:

10.

Կատարի՛ր բաժանում.

441:3=                         2665:13=                            9152:2=

225:15=                      5208:24=                            24606:6=

12.

Քանի՞  երկնիշ թիվ  կարելի է գրել նշված թվանշաններով:

ա)0,1,2,

բ)3,4,5,

13

Աստղանիշները  փոխարինելով թվերով,  ստացի՛ր ճիշտ հավասարություն

ա)*+67=88         բ)73+*=99        գ)*+176=176        դ)451-*=411

14

.Լրացրու՛ բաց թողած փակագծեր այնպես,որ ստացվի ճիշտ հավասարություն

ա) 3+7×2-5=15        բ) 18-8:2+5=9        գ)2×3+4:2=5       դ)5+ե) 18:6-3+7=13

15.

Հաշվի՛ր

2ժ=       ր

12 կգ = գ

2ց=        կգ

7տ=     կգ

2տարի= ամիս

15 .

 

Նավն առաջին օրը  անցել է 300 կմ, ընդ որում առաջին օրը երկու անգամ ավելի երկար ճանապարհ է անցել,քան երկրորդօրը:Յուրաքանչյուր օրը քանի՞ կմ է անցել:

Լրացուցիչ:
16

Թագուհին 51 տարեկան է: Նա արքայազնից  մեծ է երեք անգամ,իսկ  արքայադուստրը եղբորից փոքր է չորս տարով :Քանի՞տարեկան է արքայադուստրը:

Այգում աճող ծառերից 48-ը ծիրանենիներ են:Դեղձենիները ծիրանենիներից 6անգամ պակաս են,իսկ խնձորենիները`11-ովավելի,քան դեղձենիները և  ծիրանենիները միասին:Քանի՞ խնձորենի կա այգում:

18.

Դասարանի 33 աշակերտներից 17-ն աղջիկներ են,մնացածը՝ տղաներ։Դասարանում աղջիկներն են ավելի շատ, թե տղաները։

  1. Աշակերտը,կարդալով օրական5 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացել է գրքի կեսը։ Քանի՞  էջ կա գրքում։

20

Հավաքած խաղողը լցրել են 12     զամբյուղներում:

Յուրաքանչյուր   զամբյուղում՝ 15 կգ․։

Քանի՞  կիլոգրամ խաղող են հավաքել։

15.10.2015
Պարապմունք 26.

Ինքնաստուգում  #3

1.Գրի՛ր  նշված թվերի հաջորդը  և  նախորդը:

200

100000

999

5010

678

2.Թիվը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով.

11=

245=

10001=

999990=

3. Հաշվի’ր արտահայտության արժեքը՝

Գրի՛ր հարցերով.

66069: 3+  (45X20-899)x4500=

1.

2.

3.

4.

5.

4. Արտահայտի՛ր  նշված միավորով.

2Ժ=                         վ

3դար =                   ամիս

20 ր =                       վ

3 շաբաթ=                օր

15 տ=                       կգ

4ց=                           կգ

1տ =                          գ

5. Խնդիր:

Նարեն  12  միանման տետրի և  5 գիրքի համար

վճարեց 20000 դրամ: Յուրաքանչյուրը գիրքն արժե

1100  դրամ, որն երկու անգամ թանկ է քան մեկ տետրը:

Վաճառողն որքա՞ն մանր պետք է վերադարձնի Նարեին:

Համառոտագրություն:

Լուծում:

Պատասխան

Խնդիրը լուծելիս չմոռանաս միավորը նշել:

Լրացուցիչ: Քանի՞ եռանիշ թիվ կարող ես կազմել,
որոնց թվանշանների գումարը լինի 4:

14.10.2015
Պարապմունք 25.

4-1 դաս.

Ամենաարագ մտածողը-  Ալեն, Մառա
Ամենամաքուր աշխատողը- Ալեքս

4-2 դաս.

Ամենաարագ մտածողը-Հայկ, Լևոն, Ռուբեն, Հրաչ
Ամենամաքուր աշխատողը- Արշակ
Հեատաքրքիր  հարց-Րաֆֆի

Հարցերի քննարկում:

Բանավոր հաշվարկ/կրկնում ենք մեծությունների չափման միավորները/:

Լրացուցիչ: Դասագրքից՝  վարժ. 100, 103:

13.10.2015
Պարապմունք 24.

Ամենաարագ մտածողը-Արշակ 4-2 դաս.

Բանավոր հաշվարկ-Ալինա-4-1 դաս.

Ամենաշատ աշխատողը -Էրիկ Մնացականյան 4-1

Բանավոր հաշվարկ:

1.Հաշվի՛ր հարմար եղանակով՝

125+34+25=

34+120+36=

24+70+16=

125+56+75=

345+140+55=

796+200+4+450=

375+254+600+25+312=

750+2807+250=

2. Թիվը ներկայացրո’ւ  կարգային գումարելիների գումարի տեսքով.

102=1×100+0x10+2×1

325=

17568=

5640=

1002=

3025=

41025=

3.Համերգային դահլիճում 5 շարքով տեղավորված են 9-ական  նստատեղ ունեցող նստարաններ: Յուրաքանչյուրշարքում 6 նստարան:Ընդամենը քանի՞ նստատեղ կա դահլիճում:

4.

5կգ=            գ

3ժ=                ր

12տ=             կգ

10ր =             վ

3տ2ց=             ց

4օր=               ժ

22տ 7կգ=         կգ

5.

Հայկը  12 տարով մեծ է  Արամից  ,Իսկ  Արտակը 7 տարով  փոքր  է  Արամից:

Ո՞վ է ամենամեծ տղան:

Ո՞վ է ամենափոքր տղան:

Աճման կարգով գրի’ր տղաների անունները,ըստ տարիքի:

Լրացուցիչ : Առաջադրանքներ դասագրքից, համարներ՝  175, 177

12.10.2015

Պարապմունք 23.

Հարցերի քննարկում:

Թեմա՝ Մեծություններ  /ժամանակի չափման միավորը/:

1ր=60վ

1ժ=60ր

1 օր = 24ժ

1շաբաթ =7 օր
1 տ=12ամիս
1դար= 100 տարի

Առաջադրանքներ:


Լրացուցիչ: Առաջադրանք  դասագրքից,  համար՝63:

08.10.2015

Պարապմունք 22.

1.Բանավոր հաշվարկ:

2.Հարցերի քննարկում:

3.Գրի’ր  հետևյալ թվերի նախորդը և հաջորդը՝

234

 200

 13000

2509

100000

202020

2

Առաջադրանք գրքից՝  126, 127, 132, 133:

Լրացուցիչ: Համար 134, 135, 143:

07.10.2015
Պարապմունք 21.

Բանավոր հաշվարկ:
4-1դաս.

Առաջին տեղ-Գ.Կարինե
Երկրորդ տեղ-Հակոբ
Երրորդ տեղ-Մառա

Առաջադրանք գրքից՝ 116, 117, 126,131:

Լրացուցիչ:

1.Ինչպե՞ս  հոսող ջրից վերցնել  4 լ ջուր, ունենալով  3, 5 լ-անոց դատարկ տարաներ:

  1. Համար՝ 120:

 06.10.2015
Պարապմունք 20.

1.Բանավոր հաշվարկ:
2.Կրկնում ենք զանգվածի չափման միավորները:
3.Անհասկանալի հարցերի քննարկում:
4.Արտահայտիր  գրամներով՝

15կգ =
6կգ 250գ=
2ց 2կգ60գ=

5.

Խանութն առաջին օրը ստացավ  3տ 400կգ խնձոր,իսկ երկրորդ օրը՝340 կգ   ավելի։Ամբողջ խնձորը բաժանեցին  երկու արկղերիմեջ։ Քանի՞  կգ խնձոր  լցրեցին յուրաքանչյուր արկղում։

6.

27 թվից  սկսի’ր   11-ական  բարձրանալ  (5թիվ),

21  թվից  սկսի’ր   14-ական  բարձրանալ  (5թիվ),

108  թվից  սկսի’ր   17-ական իջնել  (ինչքան հնարավոր է):

  1. Հաշվիր

(145+245):5+12×4=

(300-224):2+ 64:4=

  1. Հաշվի՛ր.

12կգ + 24կգ=

29 ց-11 ց=

2տ  5կգ  +1տ  4կգ=

89տ 999կգ -13տ 24կգ=

9.Լրացուցիչ: Դի՛ր թվաբանական գործողությունների նշաններ այնպես, որ ստանաս զրո:

1 2 3 4 5 6 7 8 9=0

05.10.2015

Պարապմունք 19.

Բանավարո հաշվարկ:

Բաց թողած առաջադրանքների քննարկում:

Աշխատանք դասագրքից՝  84, 85 ա)

Լրացուցիչ՝  86:

Թեմա՝  Մեծություններ

Զանգված

Որպես զանգվածի հիմնական միավոր ընդունում են գրամը (գ):

Տարբեր առարկաների զանգվածներ չափելու հաամար օգտագործում են կշեռք: Առարկայի զանգվածը կշեռքի միջոցով հաամեմատում են զանգվածի միավորների հետ։
Եթե կշեռքի մի նժարին դրված է առարկա, իսկ մյուսին՝ 1 կգ-անոց երեք կշռաքար և 500 գ-անոց մեկ կշռաքար, ու կշեռքը գտնվում է հավասարակշռության վիճակում, ապա ասում են, որ տվյալ առարկան ունի 3 կգ 500 գ զանգված։
Մեծ զանգվածներ չափելու համար գործածում են հետևյալ միավորները՝ տոննա (տ), ցենտներ (ց)։
1 ց հավասար է 100 կգ-ի, իսկ 1 տ հավասար է 1000 կգ-ի, ուրեմն, 1 տ հավասար է 10 ց-ի։

1տ=1000կգ

1կգ=1000գ

1ց=100կգ
1տ=10 ց

Ինքնաստուգում #2

4-1 դաս.

 

4-2 դասարան

01.10.2015թ.
Պարապմունք 17.

  1. Ինքնաստուգման արդյունքները:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
  3. Սխալների ուղղում:
  4. Թեմա՝  Փակագծեր պարունակող արտահայտություններ, համարներ՝ 79, 80, 81:

30.09.2015
Պարապմունք 16.
Ինքնաստուգում  #2

1.Դուրս  գրի՛ր այն թվանշանները, որոնք գրված են հետևյալ թվերի հարյուրավորների կարգում.

735,1096, 5216, 30672, 284441:

2.Քանի՞ երկնիշ  թիվ  կա  12  և 22 -ի միջև:

  1. Ինչի  է հավասար ամենամեծ երկնիշ թվի  և ամենափոքր եռանիշ թվի գումարը:

4.Հետևյալ թվերը գրի՛ առ կարգային գումարելիների  գումարի տեսքով:

ա)393=

բ)104=

գ) 4504=

դ)800006=

5.Հաշվիր

3570:3+(654-118):2=

  1. Խնդիր:

7  պաղպաղակն  արժե  1400  դրամ:  Արան  գնեց  այդպիսի  9  պաղպաղակ  և  վճարեց  2000  դրամ:  Որքա՞ն  դրամ պետք  է  նրան  վերադարձնի  վաճառողը:

Լրացուցիչ:

Փակագիծ տեղադրիր այնպես,որ ստացվի ճիշտ  հավասարություն:

 

270+120+390:3*5=1120

Պարապմունք 15.
29.09.2015

Բանավոր հաշվարկ:

1.Վերհիշում ենք միանիշ, երկնիշ,եռանիշ թվերը:

Յուրաքանչյուրից քանի՞ հատ կա:

  1. Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը.

250×4+11000:1000-1011=

3.Հաշվի՛ր

120+40:2-25=

350+ 60:5+34=

(145+245):5+12×4=

(300-224):2+ 64:4=

  1. Արմենը 25 տարեկան է, և 22  տարով փոքր է  հայրիկից: Քանի՞ տարեկան է հայրիկը:
  2.  Լրացուցիչ:Առաջադրանք դասագրքից՝ 69, 76:

Պարապմունք 14.
28.09.2015

Օրվա Լավագույն աշխատողներ՝ Ալեն, Հակոբ, Նարեկ, Արման,  Արշակ, Վռամ:

Օրվա ալարկոտները՝  Գագիկ, Վաչե

Բանավոր հաշվարկ:

Թեմա՝  Տարբեր կարգի գործողություններ  պարունակող  արտահայտություններ


Պարապմունք 13.24.09.2015

Բանավոր հաշվարկ
Նախորդ օրվա առաջարանքների ստուգում:

Պարապմունք 12.

23.09.2015

Բանավոր հաշվարկ

Առաջադրանքի ստուգում:

Պարապմունք 11.

22.09.2015

Թեմա՝ Գործողությունների կատարման կարգը

Աշխատանք դասագրքից.   համար   47, 51

Ինքնուրույն աշխատանքի արդյունքները



4-1 դաս.

4-2 դասարան

Հիմնական դասագիրք

Պարապմունք 10.

17.09.2015

Անհասկանալի հարցերի քննարկում:

Աշխատանք դասագրքից՝ 37,38,41,42,43:

Լրացուցիչ:

Պարապմունք  9.

 16.09.2015 

Ինքնուրույն աշխատանք

  1.  Մաթեմատիկայում քանի՞ թվանշան կա, որոնք են դրանք.
  2. Նշի՛ր հետևալ թվերի հարյուրավորների կարգում տեղադրված թվանշանը.

123

56789

1456

10000

245

  1. Նշի՛ր այնպիսի   քառանիշ թիվ, որի  տասնավորը 4-ով մեծ լինի միավորից:
  1. Այգում տնկեցին 141 տանձենի, 25-ով շատ խնձորենի, իսկ բալենու ծառերի թիվը 31-ով  շատ է խնձորենիներից: Քանի՞ ծառ տնկեցին այգում:

Համառոտագրիր նոր լուծիր.

 
5. Գրախանութում կա 1680 դասագիրք, որը 245 -ով ավել է ամսագրերի թվից: Քանի՞ ամսագիր կա խանութում:
Համառոտագրիր, նոր լուծի՛ր.

6. Հաշվի՛ր

4567  և     124        թերի  գումարը:
4560   և     1999     թվերի տարբերությունը:
10000 և      10       թվերի քանորդը:
5666-ի կրկնապատիկը:

7.  Ներկայացրո՛ւ   թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով՝
56
19
4670
77778
90901

Լրացուցիչ:
8. Հաշվի՛ր

1245- 23×11 +9089


Պարապմունք  8.

 15.09.2015 

1.Թվային թելադրություն:թիվ

  1. Թվերը գրիր  կարգային գումարելիների գումարի  տեսքով:

3.Գրիր  թվբանական գործողությունների բաղադրիչների  անվանումները:

  1. Հաշվում ենք բանավոր…

5./33/   ա.  Որքանո՞վ կմեծանա 34581 թիվը, եթե նրա գրության մեջ հինգերորդ կարգում նստած գրված թիվը  փոխա րինենք  8-ով:

բ/ Որքանո՞վ կփոքրանա

  434581 թիվը, եթե նրա գրության մեջ հազարավորը փոխարինենք  0 -ով:

  1. /36/ Հաշվիր քանորդը սյունաձև՝

78: 3

845:5

8454: 6

7420: 7

7./36/ 

2184  :7

8540:70

3215:6

242×60

8592:6

5580:60

3320×7

308x 40

Լրացուցիչ: Թվաբանական գործողությունների նշաններ   դիր այնպես / կարող ես օգտվել փակագծերից,  որ  հավասարությունը ճիշտ լինի՝   12345 =6

Պարապմունք  7.

 10.09.2015

1.Թվային թելադրություն: 

2.  /(21)  <<Պարտեզ>> գիրքն  արժե  1200 դրամ, այն 950-ով թանկ  է   <<Կապույտ հեքիաթ>> գրքից: Որքա՞ն պետք է վճարել այդ երկու գրքերը   գնելու  համար:

3. (22) <<Հազար ու մի եթե >> գիրքն արժե  950 , այն երեք անգամ էժան  է <<Մանկական գանձարան>> գրքից: Որքա՞ն պետք է վճարել այդ երկու գրքերը գնելու համար:

  1. (23) Լրացրու բաց թողած  թիվը՝

   _______, 7630, 7623, 7616, _________ :

________, 7624, 7632, 7640, _________:

  1. Թիվը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ։

234

21

35609

11

7009

230

6060

6.

Գտի՛ր այն թիվը ,որը կազմված է՝

8հազարյակից, 2 հարյուրյակից, 5միավորից

 9 հազարյակից , 6տասնյակից, 1  միավորից

7.Կազմի՛ր  եռանիշ թիվը,որի

ա․  միավորը 3 թվանշանը լինի:

Կազմի՛ր  եռանիշ թիվը,որի

բ․ տասնավորը  8 թվանշանը լինի:

Կազմի՛ր  քառանիշ  թիվը,որի

գ․հարյուրյավորը 8 թվանշանը լինի:

Կազմի՛ր  եռանիշ թիվը,որի

դ․միավորի թվանշանը  3 -ով  մեծ լինի տասնավորից,


Պարապմունք  6.

 09.09.2015

Թեմա՝  Կարգային միավոր

1. Թվային թելադրություն:
2.  Թվերը դասավորիր  նվազման  կարգով՝ 9090, 123, 0, 3, 45678, 1000, 45:
3. Կարդա թիվը և աջ կողմում գրի՛ր:


4. 

Ա

 

  Արշակն այսօրվա ամենաարագ բանավոր հաշվողն է:

Պարապմունք  5. 

08.09.2015

Թեմա՝  Կարգային միավոր

1.Թվային թելադրություն:


Դասագրքից ՝ 15-20:

2.Կարդա թիվը՝  324707, և պատասխանի՛ր հարցերին:
 ա.Ի՞նչ է ցույց տալիս 7 թվանշանը տրված թվի գրության մեջ:
բ.Քանի՞ կարգային միավոր կա այդ թվի հինգերորդ կարգում:
գ.Քանի՞ կարգային միավոր կա այդ թվի երկրորդ կարգում:

3.Գրիր այն թիվը, որը պարունակում է՝
ա. 1-ին կարգում՝ 7 կարգային միավոր, 5-րդ կարգում՝ 6 կարգային միավոր:
բ. 2-րդ կարգում՝ 8 կարգային միավոր, 4-րդ կարգում՝ 9 կարգային միավոր:

4.Գրիր այն վեցանիշ թիվը, որի ՝
ա.  միավորը 2 է, տասհազարավորը՝ 0, իսկ մյուս բոլոր թվանշանները` 6:
բ.տասնավորը 0 է, հազարավորը՝ 3, իսկ մյուս բոլոր թվանշանները՝ 2:
գ. հարյուրավորը 2 է, հազարավարոը՝ 4, իսկ մյուս բոլոր թվանշանները՝ 7:

5.Աստղանիշը փոխարինիր համապատասխան թվանշաններով:

5*24*   x   3 =*50**3
8*03*    x   8 =6*0**8
2**2      x  300  =*20 ***

6.  Հաշվի՛ր
ա.218×7
բ.532×50
գ.4205×4
դ.562×700
ե.888×3
զ.555×40
է.3670×5
ը.305×400



Լրացուցիչ
Գրի՛ր
6248- ից 250 -ով փոքր թիվ.
6248 և 250 թվերի տարբերությունը:
560-ից 70 անգամ փոքր թիվը:
560 և 70 թվերի քանորդը:

ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ  4*. ԹԻՎ, ԹՎԻ  ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՒՄԸ:



 

 

 

 

 

1.Թիվըներկայացրուկարգայինգումարելիներիգումարիտեսքով  ։

108=  1×100+ 0x10 +  8×1

239=

302=

135=

1007=

2309=

3520=

2090=

3648=

1098=

2.Գտի՛ր այն թիվը ,որը կազմված է՝

7 հազարյակից, 6 հարյուրյակից-

9 հազարյակից , 6տասնյակից, 9 միավորից-

5 հազարյակից , 8 հարյուրյակից, 4 միավորից-

6 հարյուրյակից , 3տասնյակից, 8 միավորից-

3.Հաշվի՛ր․

17 թվից  սկսի’ր   12-ական  բարձրանալ  (5թիվ),

21  թվից  սկսի’ր   16-ական  բարձրանալ  (5թիվ),

178  թվից  սկսի’ր   17-ական իջնել  (ինչքան հնարավոր է):

  1. Արմենը 5 տարեկան է,հայրիկը նրանից 23 տարով մեծ է,5 տարի հետո հայրիկը Արմենից քանի՞ տարով մեծ  կլինի։

    4-2 դաս.
    Ամենամոռացկոտը՝ Արշակյան Հայկ
    Ամենախելոքը՝ Գրիգորյան Նարեկ
    Ամենաարագ բանավոր հաշվողը՝ Արշակ Արուստամյան

4-1դաս.
Ամենաարագ բանավոր հաշվող՝ Ալեն
Լրացուցիչ  միավոր-Շուշան Փաշինյան

ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ 4.

04.09.2015

Կրկնողություն

 

 

ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ 3.

03.09.2015

Կրկնողություն

 

1.Գտի՛ր  օրինաչափությունը և լրացրու շարքը:

ա) …, 120,145,170,… :

բ) …, 140,260,380,…   :

գ) …, 135, 235,  335,…  :

դ) …,405,516, 627,…   :

ե)…,250,500, 750,…    :

2.

Կազմի՛ր արտահայտություն և հաշվիր․

120-ից 70-ով մեծ թիվ,

230-ից 40-ով մեծ թիվ,

158-ից 58-ով մեծ թիվ,

345-ից 40-ով մեծ թիվ,

256-ից 30-ով մեծ թիվ,

458-ից 40-ով փոքր թիվ,

156-ից 43-ով փոքր թիվ,

568-ից 31-ով փոքր թիվ,

346-ից 19-ով փոքր թիվ,

278-ից 120-ով փոքր թիվ,

123 և108  թվերի գումարը

248 և 300 թվերի գումարը

123 և 90  թվերի տարբերությունը

320 և100  թվերի  տարբերությունը:

3.Կազմի՛ր  եռանիշ թիվ,որի

ա․  միավորը 3 թվանշանը լինի

բ․ տասնավորը  6 թվանշանը լինի

գ․հարյուրյավորը 8 թվանշանը լինի

դ․միավորի թվանշանը  3 անգամ  մեծ լինի տասնավորից:

4.Տետրն  արժե  40 դրամ,իսկ գիրքը 3  անգամ  թանկ է տետրից։Որքան արժե գիրքը։

  1. Արամը 12 տարեկան է։ Պապիկը 4 անգամ մեծ է Արամից։  Քանի՞ տարեկան է   պապիկը և քանի տարով է մեծ Արամից։

Այսօր

Լավագույն  աշխատողը՝   Կարինե

Ամենահարցասերը՝

Ամենացրվածը՝

 ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ   2.

02.09.2015
 1.Ի՞նչ է թվանշանը:
2.Քանի՞թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար:
3.Ո՞րն է  Ձեր սիրած թվանշանը:Ինչու՞:

4.Հա՛շվիր.
1) 54 + 134, 
2) 1021 + 1934, 
3) 673 + 154,
4) 222 + 472, 
5) 235 + 7, 
6) 1234 + 489,
7) 24 + 2515, 
8) 188 + 42,
 9) 1162 + 484,

10) 52 + 139, 
11) 113 + 469, 
12) 4894 + 1162:

 5. 93-ին մի թիվ գումարելով ստացել են  180: Գտիր  այդ թիվը:

6. 109-ից մի թիվ հանելով ստացել են 18: Գտիր այդ թիվը:

7.Թվանշաններով գրիր այն թիվը,  որը պարունակում է 40 տասնյակ և 1 միավոր:

8. Կան երկու կողպեքներ և նրանց երկու բանալիները:Վերցնում են մի բանալին և ստուգում, թե այն համապատասխանում է արդյոք այդ կողպեքներից մեկին: Բավարար է այդ մեկ ստուգումը՝  իմանալու համար, թե որ կողպեքինն է այդ բանալին: 

1.

01.09.2015 թ.

Էլ.-  ին .հասցեների ստուգում:
Բլոգների բացում, քննարկում, հղումը ուղարկել   l.hakobyan@mskh.am-ին:
ԿՐԿՆՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

ԹԻՎ,   ԹՎԱՆՇԱՆ,  ԶՈՒՅԳ  և ԿԵՆՏ    ԹՎԵՐ:

  1. Թիվ: Թվի բնութագիր

Թիվը  բաղկացած  է մեկ կամ մի քանի թվանշաններից։ Նախ հիշենք,թե որոնք են  կոչվում թվի թվանշաններ։ Թվագրության մեջգոյություն ունի  տաս թվանշան՝ 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9: Ամենափոքր  թվանշանը 0 — ն է, իսկ ամենամեծը՝ 9: 0 թվանշանով թիվ չիսկսվում։

Բերել օրինակներ …

1.Կազմի՛ր թվեր 1,0,3 թվանշաններով,  այնպես, որ թվանշանները   թվի  գրառման մեջ չկրկնվեն։

2.Բնութագրի՛ր  թվին

4645

1.Քանի՞  նիշ ունի ։

2 Իրարից տարբեր .քանի՞թվանշան ունի:

3.Քանի՞ հազարյակ է պարունակում։

4.Քանի՞ միավոր է պարունակում ։

Լրացուցիչ:

*Գերանը 12 մասի  կտրելու համար , քանի՞  տեղից   պետք է այն սղոցել:

**Գնացքը կազմված է 10 վագոնից: Գայանեն նստած է վերջից հաշված երրորդ վագոնում: Սկզբից հաշված որ վագոնում է նստած Գայանեն:

Թողնել մեկնաբանություն

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.